Produkt dnia
Sukienka Melba
Sukienka Melba
319,00 zł
Sukienka czarna
Sukienka czarna
379,00 zł
Sukienka Lia
Sukienka Lia
289,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Wymiany, reklamacje i zwroty

Wymiany, reklamacje i zwroty

 

Wymiana

 

Jeśli zamówiłeś produkt i okazało się, że np. jest za duży, bądź za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem innego rozmiaru skorzystaj z naszej procedury wymiany. w internetowym sklepie meLove wymiana towaru polega na odesłaniu nam produktu z nienaruszoną metką, bez śladów użytkowania. Produktu musi być zapakowany w oryginalnym opakowaniu.  Należy odesłać nam produkt we własnym zakresie z dołączonym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu. W przypadku braku formularza i dowodu zakupu paczka zostanie odesłana na Twój koszt. 

 

Co zrobić jeśli sukienka, którą chce wymienić jest już nie dostępna ? 

 Prosimy o kontakt mailowo :  kontakt.melove@gmail.com

 

Jakie produkty nie podlegają wymianom?

W internetowym sklepie meLove produkty, które nie podlegają wymianom to te, które zostały zrealizowane na specjalne zamówienie np. sukienki na wymiar 

 

Jak długo trwa realizacja wymiany ?

Staramy się wymieniać produkty jak najszybciej, jednak maksymalny czas wymiany to 14 dni. 

 

 

 

Zwrot

 

Ile jet czasu na zwrot ?

Zwrotu można dokonać do 14 dni od otrzymania paczki, po przekroczeniu tego terminu paczka wróci do Ciebie na Twój koszt. W przypadku nie odebrania paczki, zostanie ona wysłana kolejny raz na Twój koszt.  Przyjmujemy produkty w nienaruszonym stanie, z całą, nie zniszczoną metką, wolne od zapachów, nie ubrudzone,  w IDEALNYM stanie z dowodem zakupu oraz FORMULARZEM ZWROTU ( prosimy o wiadomość mailową na adres : kontakt.melove@gmail.com,  wyślemy Państwu formularz na maila). W innym przypadku produkt zostanie zwrócony na Twój koszt. 

 

Każdy produkt jest dokładnie sprawdzany przed wysyłką, aby klient miał pewność, że otrzyma produkt pełnowartościowy. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń prosimy o kontakt natychmiastowo po otrzymaniu paczki na adres : kontakt.melove@gmail.com

 

Jakie są koszty zwrotu ?

 Jedyny koszt jaki ponosisz to koszt  dostarczenia paczki na adres :

 

STUDIO 13/ meLove

ul.Armii Krajowej 129

40-626 Katowice

UWAGA! Nie zwracamy kosztów przesyłki, jedynie kwotę należną za dany produkt.

 

NIE ODBIERAMY paczek WYSŁANYCH ZA POBRANIEM

 

 

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot ? 

 Jeśli tylko paczka dotrze do nas  i sprawdzimy produkt, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia :

- Płatność przelewem - kwota zostanie przelana na konto, z którego wykonana była płatność

- Płatność za pobraniem - zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu

- Płatność karą upominkową- zwrot wartości na saldo dodatnie do wykorzystania w sklepie internetowym meLove

 

 

 

Reklamacje

 

Jak złożyć reklamację?

Aby dokonać reklamacji należy wydrukować i wysłać do nas formularz reklamacji. Prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady oraz zdjęcia e-mailem na adres: kontakt.melove@gmail.com . Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

W przypadku braku formularza reklamacyjnego, paczka zostanie zwrócona na Twój koszt .

 

Jakie produkty nie podlegają reklamacji ?

- Uszkodzenia mechaniczne (rozerwania, otarcia, zadrapanie lub naderwanie, oderwanie zamka,        gumy, ozdób itp.).

- Naturalne zużywanie się odzieży. 

- Uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji 

- Uszkodzenia wynikające z używania produktu niezgodnie z przeznaczeniem

- Wygoda odzieży 

 

Jakie są warunki reklamacji ?

Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. MeLove odpowiada za wady przedmiotu przez okres 1 roku od daty wydania tego produktu.

meLove jest odpowiedzialne z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności produktu z Umową sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz. U. nr 16, poz 93 ze zm.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe